Nuffnang

Tuesday 2 May 2017

KDrama: My Secret Romance

Aigoooo lama Keyza tak share drama korea kan...

Bukan tak tengok tau tapi takde masa nak wat review jer...

ha kali ni Keyza nak share citer baru tajuknya My Secret Romance...



Sinopsis citernya cenggini

Jin-wook (hero) dan Yoo-mi(heroin) bertemu di sebuah resort Gangwon-do dan terjebak dalam satu siri salah faham dan kemalangan. Yoo-mi telah terpesona dengan personaliti diam-diam dan suka bermain Jin-wook, dan mereka tidak disangka-sangka bermalam bersama-sama. Walau bagaimanapun, Yoo-mi hilang pada waktu pagi, meninggalkan Jin-wook dengan perasaan bingung dan tidak rasional serta marah.

Tiga tahun kemudian, kedua-dua bertemu lagi apabila Yoo-mi menjadi pakar pemakanan di kafeteria syarikat di mana Jin-wook kerja-kerja. Mereka berpura-pura tidak mengenali antara satu sama lain. Akhirnya Yoo-mi mengakui bahawa dia ingat kejadian itu. Jin-wook meminta Yoo-mi memberi alasan bahawa mengapa dia meninggalkannya dan dia menjawab bahawa "Its just one night stand".
Tercalar jua la ego Jin-wook kan.

Yoo-mi mula menjadi personal nutritionist kepada Jin-wook atas sebab Jin-wook ada masalah untuk menjaga diet hariannya hingga menyebabkan dia sering sakit. Tapi Jin-wook hanya jadikan itu sebagai alasan untuk bertemu dengan Yoo-Mi selalu.


Pelakon Utama:



Sung Hoon sebagai Cha Jin-wook merupakan Chaebol generasi kedua dan pengarah sebuah syarikat yang dimiliki oleh ayahnya. Dia suka bermain dan suka berpesta tetapi bertukar menjadi lelaki yang serius yang hanya memberi tumpuan kepada kerja selepas Yoo-mi hilang.



Song Ji-Eun sebagai Lee Yoo-mi Seorang wanita muda sentiasa tunggal dengan personaliti yang cerah yang tidak berbuat banyak dengan penampilan beliau dan agak konservatif apabila ia datang untuk dating.


Kim Jae-young sebagai Jung Hyun-tae seorang berjaya penulis  dan pemilik sebuah kafe buku. Hangat dan mesra, beliau adalah rakan terbaik Yoo-mi, dan dia juga tertarik pada Yoo-mi.

Jung Da-sol sebagai Joo Hye-ri seorang juruhebah muda dan cantik yang popular dengan lelaki, tetapi dia hanya tertarik pada Jin-wook.


So acaner rasa excited tak nak tengok drama romantik ni sesuwei la nak berangan couple dengan chaebol ye tak? hahahahaha...

Jom layan online : http://dramafire.com/category/recommended/my-secret-romance/



No comments:

Post a Comment