Nuffnang

Tuesday 12 November 2013

Hot Trend Design Laman Web pada 2014

Enam Hot Trend Design Laman Web pada 2014

Web sekarang telah menjadi 20 tahun kini. Dan seperti yang semua orang  muda cari, sudah tiba masanya untuk melihat web yang sedikit lebih canggih. Jika laman web anda masih penuh dengan golongan remaja, ia adalah masa untuk mendapatkan beberapa perubahan radikal cantik untuk reka bentuk web yang mengikut ramalan Futurists.

Berikut adalah Roundup paling hangat trend reka bentuk web anda akan lihat pada tahun 2014 :

Design Flat (Flat Design)

Komputer dan telefon pintar skrin adalah rata. Namun , sehingga kini, pereka laman web cuba untuk menipu mata anda dan penggunaan bayang-bayang jatuh dan tekstur yang berat untuk palsu pengalaman 3-D. Tiada lagi. Reka bentuk laman web yang paling -hyped trend  dan boleh dipertimbangkan adalah reka bentuk rata. Menurut LunaWeb , antara muka minimalis , blok pepejal warna tepu , tipografi kreatif , garis-garis yang kuat , tidak ada bayang-bayang, dan sedikit atau tiada kecerunan ciri-ciri reka bentuk rata. Microsoft Windows 8 adalah satu contoh.

Neon

Kita boleh menyalahkan orang dalam fesyen untuk trend ini. Ya, pinks panas dan sayur-sayuran berseri tahun 80-an kembali , dan pereka web menggunakan palet warna neon untuk membuat laman web pop.

Responsif Design


Salah satu yang paling diperkatakan kini tentang trend pada 2013 perlu diatasi pada tahun 2014 , seperti yang lebih banyak laman web akan dioptimumkan untuk melihat pada pelbagai saiz skrin dan resolusi. Tertera semakin ramai orang melayari laman web dari peranti mudah alih mereka memandu trend ini.

Typography campuran -dan- perlawanan

Ia mungkin kelihatan seperti trend ADD- penuh , tetapi beberapa pereka web mengatakan bahawa seni cetak campuran dan perlawanan akan menjadi popular pada tahun 2014.

Parallax Scrolling

Jika anda peminat permainan video, anda sudah biasa dengan menatal parallax . Ia membolehkan pereka untuk mengawal kedalaman objek. Digabungkan dengan HTML5 dan CSS3, parallax menatal membuat animasi datang hidup, dengan reka bentuk yang sangat kecil.

Single Page

Trend ini sering digunakan bersama dengan menatal parallax , dan ia adalah mudah kerana ia bunyi. Banyak pereka laman web mencurah semua kandungan dan imej pada satu halaman tunggal , membolehkan pembaca untuk menatal dan bukannya ponteng dari halaman ke halaman .

No comments:

Post a Comment